ما با همه شدت و غلظت موضعی که نسبت به آقای خاتمی داریم، اما به نظر میآید آمدن آقای خاتمی برای این دوره از انتخابات بسیار ضروری است. اگر بخواهیم همه صحبتهایی اعم از استعفای او بعد از ریاست جمهوریاش از تمام مناصب اجرائی یا فایل صوتی منتشره از او در خبرگزاری فارس مبنی بر شکرت نکردن در انتخابات را نادیده بگیریم، و نگاهی به سایتها و وبلاگهای سبز شده در اینترنت برای حمایت از آمدن آقای خاتمی و زمینهسازیها و تبلیغات و خودزنیها داشته باشیم، ما هم از آقای خاتمی دعوت میکنیم تا در این انتخابات شرکت بکند.
شاید بر خلاف عدهای از دوستان علاقهمند به ارزشها که از آمدن خاتمی نگران خواهند بود، باید با کمال اطمینان ورود خاتمی را منشاء جدی یکسری خیر و برکات دید.
البته قبل از این دعوتمان به ایشان حق میدهیم به دو دلیل بالا یا به خاطر عدهی مخالفی که در جریان اصلاحات بر علیه ایشان هست، یا به خاطر اتهامی که در اثر نامزد شدن مجدد ایشان به اصلاح طلبان وارد میشود، یعنی قحط الرجال و نبود نیرو در جبهه اصلاحات، یا پروند بلند بالای آماده برای رد صلاحیتشان از دست دادن با زنان ایتالیایی در بلاد کفر تا سخنهای مورد دار و حتی عملکردشان در دوره ریاست جمهوریشان، و یا حمایتهای آنور آبی(!) و یا رأی نیاوردن گروهی که با تبلیغ تمام عیار و خرج کردن از کیسه خاتمی برای رأی آوردن کم نگذاشتند و آخر این نام خاتمی بود که رأی نیاورد و… قید شرکت کردن در انتخابات را بزنند.
اما خواهشمندیم که شرکت بکنند. دوستان ارزشی هم از این نامزدی نه تنها نهراسند (که همینطور است) بلکه استقبال هم بکنند. حتی در سایتهایی مثل رجا نیوز، انصارنیوز و … قسمتی را برای تشویق ایشان برای شرکت در انتخابات قرار بدهند. نه تنها اشکالی نخواهد داشت بلکه تماماً صحیح است.
بگذارید آقای خاتمی و یک کلام تفکر اصلاح طلبی با آن مختصات خاص خودش خود را بیازماید تا با شکست در انتخابات آینده، برای همیشه حساب کار خودش را بکند. بگذارید با رأی شرکت و رإی نیاوردن خاتمی هرچند که باعث کاهش آرای احمدینژاد بشود، بفهمند که دیگر عمر اینگونه بازیها با مردم به سر آمده و جایگاهی ندارند. بگذارید تا تیر خلاص به این تفکر غلط در کشور خرده بشود و این بیماری از تفکر سیاسی آرام آرام خارج بشود تا راهوارتر و سریعتر به رشد برسد. بگذارید خاتمی بیاید.
البته امروز خبری از مهر به طور غیر رسمی منتشر شد مبنی بر عدم شرکت خاتمی و معرفی آقای موسوی به عنوان کاندید اصلاح طلبان! گویا آقای خاتمی هم از این طرح خبر دار شدهاند!
پینوشتـ……………………………………………………..
جدیداً یکی از اراذل وبلاگ نویسی به شکل غیرعقلانی من و یکی از دوستان که تاکنون من را نمیشناخته و تاکنون با ایشان رابطهای نداشتم در معرض حرفهای ناشی از دل درد خویش قرار داده. البته چون برایش موضوعیتی قائل نیستم به این جریان نپرداختم. این پینوشت را هم محض اطلاع و ایجاد زمینه ذهنی برای دوستان نوشتم. امروز هم حرکت بسیار سخیف و غیرقابل بخششی از این دیوانهی وبلاگ دار سرزده که جا دارد به خاطر بعضی فاکتورها دوستان برعلیهاش کار کنند. یعنی باید به این شکل بگویم که مدعیان دفاع از ارزشها و کسانی که به هر مناسبت یک حرکت وبلاگی راه میاندازند، ادعای خودشان را اینجا ثابت کنند. هر کدام از دوستان مایل بودند، ما آمادگی کامل دارم.
احتمالا رفرمیست ها خودشون رعایت شخص اولشون رو بکنن و از خطر کردن بپرهیزن/
دانشجوها که در همان سال ۷۸ حساب کارشان را کردند و کارگران نیز در سالهای پس از آن. آقا سجاد (صفارهرندی) هم که در پست اخیر در وبلاگش پیشنهاد رد شدن از روی نعش بازار را داده بود. نمیدانم چه کسی میماند ولی اگر فقط بحث سر چندتا ورشکسته سیاسی آنورآبی(!) است که اینهمه هزینه برای چی؟ مردم که با ما هستند و هرچه بگوییم حرف دل آنهاست. خوب خودمان یکی را برمیگزینیم و به مردم هم میگوییم کوه است، خورشید است، …
با سلام
نمیدونم اگر خاتمی برنده انتخابات باشد چه طور میخواهید این شکست تاریخی را توجیه کنید. من که امیدوارم این پیروزی نصیب سید خاتمی بشه و کشور دوباره به مسیر درست برگردد.
بنام خدا. به روزم. یا علی
اگه امکانش هست لینک وبلاگ مارو در سایتتون قرار بدین. با تشکر
Be Name Hagh,
Man Ba shoma kamelan Moaafegam, begozarid tafakore eslahtalabie Dini wa tafakore mardom faribi wa mosibatbartarin dolaat dar 30 saale gozashte..afarin bar shoma..
Wali Doste aziz..aksariate egtedargarayan mitarsand wa hagh darand ke betarsand…choon midannand natije che khahad bood..awalin nafar ke sobhash az sekte khahad MORD hamin JANATI khahad bood..
In ham Biografie in Mahmud Mardoum Farib az zabane Farzande Shahid Motahari:
علی مطهری: احمدی نژاد «لجوج»، «یک دنده» و «سادهلوح» است
اگر احمدی نژاد بخواهد با طرح تحول اقتصادی آرای مردم را بخرد واقعا وحشتناک خواهد شد…میدانیم سخنان مشایی، نظر خود رئیسجمهور است.. معنا ندارد که ما برای هر کاری که داریم خدمت آقا برسیم ولایتفقیه که به معنای تعطیلی عقل نیست. ولایتفقیه یک اصل مترقی است. …انتخاب کردان پیشنهاد احمدینژاد بود.لاریجانی اصراری بر این موضوع نداشت…در ماجرای سوال از رئیسجمهور باهنر شروع به جوسازی کرد… ولایت فقیه هیچ تکلیفی را از ما ساقط نمیکند، برخی از حامیان دولت، حمایتهای رهبری از دولت را به این معنا میگیرند که هیچکس نباید انتقادی از دولت داشته باشد
Ya ali
Yek Basiji dar gorbat
مهدی سعیدی Reply:
مهر ۲۸م, ۱۳۸۷ at ۱۲:۳۸ ب.ظ
آنچه از این کامنت و کامنتهای قبلی و ادبیاتش بر میآید این است که شما به شدت تحت تاثیر تفکرات و القائات عدهای به اصطلاح اصلاح طلب هستید و به علت دوری از ایران از اتفاقات داخلی هم چندان مطلع نیستید
همین که نظرات پر از تناقض شما همراه می شود با امضای یک بسیجی نشان از این همه ناآگاهی شماست
واگرنه دشمنی اصلاح طلبان با بسیج و تفکر بسیجی عیان تر از این است که بخواهی انکار بکنی…
در هر صورت شما را دعوت می کنم به مطالعه منابع بی طرف و نگاه به نظرات رهبر بسیجیان تا اشتباهات خود را دریابید.
همینجا هم دوستانه شما را نصیحت می کنم که اگر از رهبری فاصله بگیرید و بگیریم چیزی جز افتادن در دام دشمن و تکرار خزعبلات آن چیزی نخواهیم داشت.
موفق باشید و هدایت یافته
یا علی
… همین که نظرات پر از تناقض شما همراه می شود با امضای یک بسیجی نشان از این همه ناآگاهی شماست
واگرنه دشمنی بسیج و تفکر بسیجی با اصلاح طلبان عیان تر از این است که بخواهی انکار بکنی (گمان نمیکنم تغییری که دادم به جمله غلطی منجر شده باشد)…
چرا به منابع بیطرف رجوع شود وقتی منبع باطرفی چون رهبر هست و با فاصله گرفتن از او در دام دشمن خواهیم افتاد؟
بسم الله . در سابقه ی ضد انقلاب ( فرقی نمی کند عضو کدام جریان . کارگزاران یا مشارکت یا نهضت منحله و یا … ) اعتراف به نتایج انتخاباتی که به مزاقشان خوش نیامده موجود نیس.ت لطفا ادعا نکنید. اگر مرد اعترا%D
عبد Reply:
مهر ۲۸م, ۱۳۸۷ at ۶:۵۷ ب.ظ
با سلام
اینکه امثال شما به جریانی بر چسب ضد انقلاب بزنند چیز جدید و عجیبی نیست. این موضوع در خیلی از انقلابها و زمانها وجود داشته. کسانی که به قدرت نزدیک بودهاند چون منطق کافی نداشتهاند، در عمل به جای پاسخگویی به انتقادات طرف مقابل به او برچسبهای ضد دین و ضد انقلاب میزنند. این مشکل از آفتهای نظامهای ایدولوژیک هست که متاسفانه انقلاب عزیز ما نیز از آن مصون نمانده است.
نگاهی به دوره ریاست خاتمی مشخص میکنه که کدام جریان تا ۸ سال نتوانستند انتخاب مردم را تحمل کنند و با استفاده از وابستگی خود به قدرت و یا ارگانهای نظامی تمام سعی خود را برای کلهپا کردن دولت سید انجام دادند.
ابوذر منتظرالقائم - وبلاگ پاسداران Reply:
مهر ۲۹م, ۱۳۸۷ at ۳:۵۳ ب.ظ
بسم الله . جان کلام من چند کلمه بیش نیست :
۱- مبانی و اصول این انقلاب را امام خمینی تعیین کرده است. مفهوم ضد انقلاب کاملا مشخص است. اما مفهوم انقلاب و انقلابی هم چنان ژله ای و یله و رها نیست که حتی در کافه های لس آنجلس جواب بدهد ! اگر کسی به جنگ انتخابات در جمهوری اسلامی برود و سی سال تمام ، هرچه مردم رای بدهند را با برچسب انتخابات غیر آزاد ، رد کند ، از گردونه تعریف انقلابی بودن با نگاه امام خمینی خارج می شود. مگر آنکه منظور انقلاب امریکایی باشد.
۲- حرف من این بود. شما اگر می خواستید به نتایج یک انتخابات تمکین کنید ، همان دوره اول احمدی نژاد را تمکین می کرید نه اینکه مثل هر باره دم ازب تقلب بزنید و ندانید که با این حساب ، پس وزارت کشور خاتمی تقلب کرده است ! در سابقه ضد انقلاب ایرانی کی تابحال ما شاهد قبول نتیجه یک انتخابات معارض با منافعش بوده ایم ؟
۳- توهم تعداد هم که دارید ! کجاست تعداد زیاد ضد انقلاب ؟ در انتخاباتها که همیشه مشارکت حداکثری است. در راهپیمایی ها همینگونه است. هروت برای کشور مشکلی پیش می آید مردم در کنار حاکمیت به حرکت در می آیند. اینکه عده ای ضد انقلاب مدتی در درون حاکمیت راه یافتند ، به معنای انقلابی شدن آنها نیست. تعریف انقلاب اینقدر سست و گشــاد نیست که شرابخوارهای بی دین و وطن فروش در آن جا بگیرند. لامز نیست تعریف انقلابی بدن را بسیط کنیم . شما لطفا کمی رژیم ! بگیرید !
۴- بارها گفته ایم و در همان کامنت هم گفتم . اما بدلیل مشکلی فنی درج نشده . من گفتم که همان زمان هم که خاتمی رئیس جمعور شد کسی در میان مذهبی ها ادعای تقلب در انتخابات کرد؟ خدا مرگتان را نزدیک می کند با اینهمه دروغ گویی و تحریف تاریخ . بخاطر خودتان هم که شده کمتر دروغ بگویید و مهمل ببافید. همین الان در یکی از وبلاگهایتان خواندم که ::اگر:: انتخابات آزاد باشد خاتمی پیروز می شود. یعنی اگر اتمی پیروز نشد بازهم زمین کج بوده ! ای خدا. این که البته حرف جدیدی نیست و خودتان می دانید اگر یک میلیارد بار هم مردم در ۱۰۰ میلیارد سال در انتخابات به امثال احمدی نژاد رای دهند شما خر شیطان را رها نخواهید کرد. پس لطفا دروغ نگویید . شما هیچ گاه به نطر مردم اعتراف نخواهید کرد.
۵- گفته بودید اگر خاتمی انتخاب شود چه می شود ؟ چه می شود ؟ مگر آندفعه که انتخاب شد چه شد ؟ خب ریس جمهور می شود . رای مردم همیشه محترم است. اگر من عرضه داشته باشم به مردم اطلاعات کافی بدهم . همین . اما شاما ها یادتان رفته امثال شما موقعی که مردم در تهران به شورای شهری رایدادند که ریس ستاد انتخاباتیش احمدی نژاد بود گفتید ::تمام دودی که مردم تهران هر روز می خوزند نوش جانشان ! ::
یادتان رفته هرکس دم از مردم زد را وولیست نامیدید ؟ شرف هم خوب چیزی است. شاید هم آلزایمر سیاسی دارید ! کدام است ؟
عبد Reply:
مهر ۲۹م, ۱۳۸۷ at ۱۱:۲۹ ب.ظ
با سلام
۱و۲- دوست عزیز اگر نوشته شما در جواب به نگاشته من است، به نظر میرسد که در توهمی شدید به سر میبرید. من کجا گفتم که انتخابات ما آزاد نیست و در آن تقلب شده است؟ البته انتقادات جدی به بعضی از انتخابات وجود دارد ولی حداقل در مورد انتخابات ریاست جمهوری مشکلی وجود ندارد. فرد اصلی که متاسفانه کمی دچار توهم شده آقای کروبی است که بنده خدا فکر میکند که رای بسیار بالایی داشته است (و یا دارد). ولی خوب برای ریس کردن آقای احمدینژاد ارگانهای فراوانی تلاش کردند (یا با هزینههای قانونی و یا فراقانونی) مانند بسیج، سپاه و مساجد. ولی در مورد انتخابات مجلس کار کاملا غیر قانونی است. متاسفانه عملکرد شورای نگهبان در انتخابات مجلس هفتم (و تا حدودی هشتم) به هیچ عنوان قابل قبول نبوده است. متاسفانه ریشه دواندن مراکز قدرت (که اکنون حامی اصلی احمدینژاد هستند) حتی در شورای نگهبان به حدی بوده است که توصیه رهبر انقلاب به مجموعه زیر دست خودشان مبنی بر «تایید صلاحیت نمایندگان دوره قبل» اصلا مورد قبول قرار نمیگیرد.
۳- درباره برچسب زدن هم در کامنت قبلی اشارهای کردم. اکنون نیز شما لطف کردهای و به آن شرابخواری را هم اضافه کردهای. علاوه بر این با همین ادبیات شما من هم میگویم: نمیشود هر چماق و اسلحه به دست قلدری را که مرتب لاف دینداری و انقلابی بودن را میزند، خود را فرای قوانین میداند، برای خودش مجوز هر غلطی را صادر میکند و همچنین خود را صاحب جنگ و انقلاب میداند را یک انقلابی دانست. شما لازم نیست که تعریف انقلاب را عوض کنی که هر تمامیت خواهی در آن جای بگیرد. به نظرم شما نیاز به کمی رژیم داری.
۴- عزیز من که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نکردهام.
۵- خوب مشخص است اگر خاتمی پیروز شود اولا خوشحال میشویم! ثانیا حرف این است که اگر دوباره خاتمی انتخاب شود به این معنی است که مردم سر سوزن ارزشی برای احمدینژاد و نظراتش قائل نیستند و تمام این حرفها که مردم به سمت تفکر اصولگریان روی آوردهاند و … مزخرفی بیش نیست به خصوص که در این حالت احمدینژاد رئیسی ۴ ساله خواهد بود در حالی که سید ۱۲ ساله. خوب این به چه معنی است؟ یعنی مردم حاضر نیستند ۴ سال دیگر گول احمدینژاد و طرفداران اصولگرایش را بخورند. بلکه دوباره مملکت را به کسی میخواهند بسپارند که ۸ سال ریاست را به او داده بودند! هر روز در کیهان و رجانیوز و …. نوشته میشود که مردم از خاتمی و اصلاحطلبان روی گردانند، مردم به گفتمان انقلاب و اسلام روی آوردهاند و … انتخاب مجدد سید مهمل بودن این نوشتهها را نیز مشخص میکند. البته انتخاب دکتر احمدینژاد در مقابل خاتمی نیز به معنی این است که تمام نوشتههای این پاراگراف کشک است و مردم علاقه فراوانی به احمدینژاد و اصولگرایان دارند و حرفهای کیهان درست است!
به به، سلام جناب ابوذر عزیز،
چه تعریف جامع و وسیعی از ضدانقلاب دارید. پس اینقدرها هم که گفته میشود تعدادشان کم نیست.
درضمن دیرزمانی است که منتظر پاسخ شما به آخرین کامنتم در آن سایت هستم!
ابوذر منتظرالقائم - وبلاگ پاسداران Reply:
مهر ۲۹م, ۱۳۸۷ at ۳:۵۵ ب.ظ
بسم الله .
شهریار آن بود که گفت : یا علی باز از خدا دستی بهمراه بسیج . جوابت در کامنت قبلیست.
شهریار Reply:
مهر ۲۹م, ۱۳۸۷ at ۱۱:۴۲ ب.ظ
یعنی میفرمایید نامم را عوض کنم؟!
ادعایی ندارم اما متاسفانه نام دیگری هم ندارم!
اولا که نمیدانم آیا بالاخره کامنت قبلی من در سایتی دیگر (که در آن درخواست پاسخ مودبانه از شما کرده بودم) جواب داده شد یا نه که امیدوارم برای آن جوابی داشته باشید؛
دوما جواب دادن مفهوم انقلاب در کافههای لسآنجلس پیشکش، لطف کنید در همان کافههای تهران و از آن مهمتر در دانشگاهها و مدارس خودمان برای این مفهوم بدون استفاده از ابزارهای دولتی و حکومتی جواب بگیرید! همان امامی که اینقدر از آن به دروغ دم میزنید کافهایها را هم به همراه بقیه مردم به حرکت در آورد اما شما خود بهتر میدانید چقدر از جوانان پاک این کشور را در دانشگاهها با برخوردهای غلط و تنگنظرانه خود به بیراهه کشاندهاید.
جالب است که دیگران را متهم به عدم تمکین به نتایج انتخابات مردمی میکنید حال آنکه خودتان در این خصوص از همان ابتدای پیروزی خاتمی پیشگام عدم تمکین بودهاید و ادعای شما مبنی بر حضور عدهای ضدانقلاب در این دولت و متهم کردن آنها در ادامه به شرابخواری، بیدینی و وطنفروشی شاهد کافی بر این مدعاست.
عبارات فوق در متنتان به قدری سخیف و بیمنطق است که بحث بیشتر در مورد آن از توان من بیرون است.
سلام
با مطلب زیر به روزم:
همایشی برای یزد یا میتینگی برای خاتمی؟
سربزنید.
Agaye Shariare Aziz,
Ziaad Toond naroo…
Kodoom Ahmahee goftee ke Tafakore Basiji zede Eslah talabist??
Motaha Tafakore Joodi az an Basiji ke Mesle Gosefand fagat Motee in Dolaat Mardomfarib wa droogust albate ke man an basiji nistam!!
Welayate Fagyh ra gabool kardan be manaee Tatilee agl nist!!
Basiji yani haman ke Tahamole Wojoud afarade Kasifi mesle Kordan dar dar dolaate Mardoum farib gabool nemikoonad!!
Alabate Tabee ast ke Asabani shawi..Choon Esme Basee ra ba yek tafakore digar nemitawani tahmool koni..
Khoda ya Be hage Fateme Share in Dolaate Mardom Farbie Drougou ra az sare in Melaate Mosalman Kam Kon..
Ali yaret
Yek Basiji dar Alman
برادر بسیجی،
با نظر شما موافقم. منظورم از آن کامنت، بعضی دیگر از برادران بسیجی ضداصلاحطلبها بود و میخواستم شبهه ضدبسیجی بودن تمام اصلاحطلبان را نقد کنم.
Man wa Hezaran Basiji digar agar mokhalefe in Dolaate Mardoumfarib Wa Amele Fesad ra napasandiim che kasi ra bayad bebinim?
Man nemigooyam hame karhaee in Mahmud chakhan galaat ast..wal 50% Mardoumfaribist, ba ajalee ast, sadelohanee ast, fasad bar angiz ast, droug ast,….
wa az tammame basijian wa dostane Motadaien mikhaham ke kamie bishtar tafakor koonnad!!
Mahmud amalaan bozorgtarin khetmadt ra be in Isriel kasfat kard..man ke inja hastam behtar midanam..
Magar mishwad Holukost ra enkar kard??
Albate in tagsire mahmud chakhan nist moshawerane nadani darad..
Eslah-Talaabi-Dini tanha rahe najate watan wa engleb eslamist ke hasele hezarane khone shohadast..
Halaa tou esme mara Garbgar bezar..
Ali Yaret
Yek Basiji dar gorbat
Doste Aziz Shahriar,
Halaa ke man Ingadr poshte sare in Haji mahmud harf zadaam kami ham be khodeman irad begiram:
1- Ma (eslahtalabane-dini) motasefane karhaieye mosbate Mahmud ra postibani nakardim
Zendegeye bedone fesad, etemade benafs, Joraat dar tasmimgireye, Talashe shabane Roozi, Paain awardane nerkhe Bahree, Raftare khob ba iraniane kharej az keshwar,be samar neshandan maslee hastee (albate iraathaye besiri wared ast)Mobareze ba Fessad ta alitarin Magamate mamlakati..Shamiebandi kardane Energie (Benzin+Gazooiel)….wa Jense mardoumi bodane oou..ke in khosousiat 50% (be nazare man) mibashad#
2- Agar ma hame chiz ra siah namaye nemikardim wa be moge Tashwig wa be moge Mahmud chkhan ra Entegaad mikardim.. alaan pishe wojdane khod wa khodaie khood rahatar boodim..#
Ali Yaret
Yek Basiji dar Gorbat
من نه حوصله و نه وقت خوندن چرت و پرت های مزخرف تو رو ندارم
فقط جواب تیترت رو می دم
که تو لیاقت حمایت از خاتمی رو نداری
تو برو چرک یقتو بشور تا مردم از بو تعفن تن کثیفت که از افکار کثیفت نشات گرفته اذیت نشن
لجن شما اشغالتر از اونی هستین که بتونین در مورد یه سید بزرگوار و نورانی حرف بزنی
تو باید در مورد همون احمدی نژاد چرکو زر بزنی که لایق هم هستین
لعنت خدا بر شما
با سلام
ما هم دوست داریم خاتمی بیاید. چون با آمدنش خیلی مسایل روشن می شود و تکلیف ملت با ایشان برای همیشه یکسره می شود.
یا علی
مهدی سعیدی Reply:
مهر ۳۰م, ۱۳۸۷ at ۱۰:۳۴ ب.ظ
سلام
البته خیلی بعید است ولی استقبال می کنیم.
علی یارت
زنده باد اصلاحطلبی زنده باد ایران وایرانی مرگ بر هر گونه دیکتاتوری واقتدارگرایی وزورگویی
سلام دوستان
ببخشید من اینجا هم مزاحمتون هستم .چند نکته دوستان فرموده بودند که می خواهیم با هم روشن کنیم.دوستی فرموده بود امیدواراست خاتمی پیروز شود تا ایران به راه درست چهارسال پیش خود برگردد.حالا سوال من اینست که راه درست یعنی چه؟ یه کم واضح تر توضیح بدهید ما متوجه شویم. درست وهموار بودن راه کشور درزمان خاتمی یعنی چه؟ یعنی ما مشکلات نداشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟ بیکاری نبود؟تورم نبود؟؟؟؟؟؟اگر بحث تورم است که که باید عرض کنم تورم فرزند ناخلف دوران سازندگی بود که به دست دایه اصلاحات دادند ولی در تربیتش کوتاهی کرد واین شد که ۲۰سال است با این فرزند سازندگی دست به گریبانیم.اگر راه درست اشتغال است که حدااقل امار خود دولت خاتمی نگاهی بیندازید تا قضیه روشن شود.حدااقل این واضح است که الانه وضع اشتغال از سالهای قبل بهتر شده واین جای شک وتردید نیست.اگر راه درست سیاست خارجی بود ،که زمان جناب خاتمی ما رو یعنی ایران عزیزرا محورشرارت میخواندندو خدارا شکر که الان به جای محور شرارت از ایران به حقیقتی انکار ناپذیر یاد می کنند.اینا حرف من نیست اگر پیگیر رسانه ها ی خارجی باشید این دومفهوم را حتما قبول دارید.اگر راه درست ولایت مداری وپیرو ولایت بودن است که از رییس بزرگ خاتمی خواستند رودرروی رهبری بایستد وبگوید من ۲۰میلیون رای دارم.اگر راه درست فضای ارام سیاسی بود که هر روز مثل دریا طوفانی بود .یه روز مجلس ششم اعتصاب داشت یه روز بعضی دانشجویان به تحریک دفتر تحکیم وحدت وشخص دکتر معین با زمین وزمان درگیر بودند وعکس رهبری انتش می زدند.اگر راه درست دفاعیات خاتمی در سازمان ملل از ملتهای مظلوم ومبارزه علیه داد وظلم بود که خاتمی ازسهراب ورستم گفت تا گل وبلبل ،ولی حرفی از ملتهای مظلوم نزد واستکبار را حتی به یک جمله مهمان کلامش نکرد.حالا شما بفرمایید راه درست کدام بود؟ اگر راه درست ولایت ستیزی بود قبول دارم که نقطه قوت خاتمی ودارو دسته اش همین ولایت ستیزی بود.اگرراه درست عقب نشینی در برابر امریکا وانگلیس بود که اینم در قضیه هسته ایی ثابت کرد که دولتی ترسوست وبه جای تکیه به ملت بزرگی مثل ملت ایران،از دوتا قطعنامه ودوتا خبر فاکس نیوز ترسید وعقب نشست.اگر راه درست سکوت دربرابر هتاکان به رهبری وبه ملت ایران بود که اینم باز نقطه قوت دولت خاتمی بود.دوست عزیز اینکه به خاتمی علاقه مند هستید دلیل نمی شود هر کی غیر ایشان را نادیده بگیریم.۸سال کشور به سبک کشورهای عربی اداره شد، جوانان بیکار بودند بیکارتر می شدند،تورم بیداد می کرد ولی رییس در برن سویس شعر می گفت وبا زنان ایتالیایی دست می داد.من بر جناب احمدی نزاد هم نقد دارم اما عیوب دولت خاتمی آنقدر زیاد بود که مردم همانگونه که راه دولت سازندگی را نپسندیده بودند،راه درست دولت خاتمی را نیز تحمل نکردند ورای به نفری دیگر دادند. به انتخابات نگاه بندازید.هر نماینده ایی از اسم خاتمی وام گرفت مردم مهر مردودی بر او زدند،چرا؟؟؟اینها همه برهانیست برای کسانیکه اهل فهمند نه چشم بسته گان بله قربان گو.
در ضمن دوستان هنوز به این سوال پاسخ نداده اند که چرا جناب خاتمی حدیث پیامبر را معنی دیگر فرمودند وولایت علی را به دوستی معنا کردند؟آیا خاتمی ولایت علی بر مسلمین را قبول ندارد؟ ایا برای داشتن وبه دست اوردن رای سنی ها ،مکتب شیعه را زیر سوال برد؟ مقصود خاتمی از این تعبیر جدید چی بود؟ آیا خاتمی نظران علمای سنی را بر شیعه ترجیح می دهد؟ آیا خاتمی دانسته این حرف رازد یا از دهنشون در رفت؟ شما فکر می کنید خاتمی بابت ان حرف نسنجیده در سال ۸۰عذاب وجدان هم دارد؟ فکر می کنید سنی ها درباره رییس جمهور دولت شیعی که اینگونه ولایت رازیرسوال برد چه نظری دارند؟ فکر می کنید چه عواملی باعث شده بود خاتمی ان حرف رابزند؟ ایا به ۲۰میلیون رای مینازید که انگونه با ان حرفش خون حسین درراه ولایت را و پهلوی شکسته مادر حسین را نادیده گرفت؟ فکر می کنید خاتمی فردای قیامت چه جوابی برای زینب کبرایی دارد که شاهد قطعه قطعه شدن برادرش به خاطر ولایت بود؟
متاسفم که روز عاشورا پیرهن سیاه می پوشیم وحسین حسین می کنیم وان وقت از کسی دم می زنیم که خون حسین ،خون ریخته شده اش در راه ولایت را به انی فروخت.اگر پیرو حسین هستید که او گفت بمیرید ولی زیر بار ظلم نروید.پس چرا شما حرف حسین را نادیده می گیرید و از کسی طرفداری می کنید که خواسته جک استراو را به خواسته مردمش ترجیح داد؟شرم اور است که شاهد باشیم رییس جمهور کشور شیعی ابروی شیعه را با ترس خود به اجنبی هایی فروخت که وقت تصرف عراق گفتند ما درست است که عراق را فتح کرده ایم ولی میوه ان را درتهران چیدیم.منظورشان کدام میوه بود؟ چه کسی به انها در تهران میوه داده بود؟ اگر مرد دین هستید اگر شیعه مولا علی هستید اگر پهلوی شکسته فاطمه غم بر دلتان ارزانی می کنه، اگر خون جوانان وطن که در راه وطن ریخته شد برایتان هنوز ارزش دارد،اگر ارزش کار حسین فهمیده را درک می کنید،اگر به شیرودی وخرازی و حاج همت وباکری و…………..اعتقاد دارید ،لطفا از این شخص که همه این افتخارات شیعه وجوانان وطن را با یک سخنرانی برای خوشایند دوستان دل چرکی واجنبی های مشروب خور زیر سوال برد ،طرفداری نکنید.که مایه شرم است.بیایید نقد عالمانه بر این دولت بنویسیم ووظیفه ایی که در جامعه اسلامی داریم به نحو مطلوب انجام دهیم نه از وطن فروشانی حمایت کنیم که وقتی منو تو در ایران درگیر تورم وبیکاری وهزار مشکل دیگر بودیم در برن سویس برای خوشایند غربی ها هندونه قاچ می کردند.
سلام برهمه دوستان
دوستان کسی نبود به سوالات کامنت قبلی من پاسخ بده؟
وفق باشند انشاالله
خدایا تو خود میدانی که راست میگوید
من میگویم احمدی نژاد و شکی ندارم
اما دیگری با همین اطمینان میگوید خاتمی و شکی ندارد نمیدانم مسلمان و شیعه است که از خاتمی که با دختران ایتالیایی که کاری حرام است دست میدهد ، حمایت میکند
یا نه ضد دین است و از تفکرات ضد دین او خوش آمده
خدایا من گیج شدم خودت من را به راه راست هدایت کن همان راهی که انتهایش این جمله باشد
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه
ارسال نظر

مهدی سعیدی Reply:
مهر ۲۸م, ۱۳۸۷ at ۱۲:۳۳ ب.ظ
سلام
اگر می خواست برنده بشود به قول شما در همان انتخابات مجلس یارانش برنده میشدند
پاسخ به اين ديدگاه
عبد Reply:
مهر ۲۸م, ۱۳۸۷ at ۱:۴۳ ب.ظ
با سلام
من نمیگویم که حتما سید پیروز خواهد بود ولی به گفته نویسنده وبلاگ بگذاریم که خاتمی وارد انتخابات شود، چون این انتخابات تکلیف خیلی از جریانها را مشخص خواهد کرد. اگر دکتر احمدینژاد پیروز این میدان باشد مشخص است که مردم به گفتمان او اعتقاد دارند و تمام نقدها بر علیه دولت در این علاقه مردم تاثیری نداشته است. مشکلات اقتصادی موجود را نیز به جان خریدهاند. علاوه بر این انتخاب مجدد احمدینژاد نشان میدهد که مردم با دقت دکتر را انتخاب کردهاند و تحت تاثیر جو انتخابات گذشته نبودهاند. این انتخاب وضعیت اصلاحطلبان را نیز مشخص میکند، اینکه واقعا جایگاهی که فکر میکنند در میان مردم دارند را ندارند (چه جملهای)!
ولی روی دیگر سکه رای آوردن مجدد سید است (ما که خیلی امیدواریم). این رای نیز معنی خیلی مشخصی خواهد داشت. یعنی بازگشت مجدد مردم به وضعیت ۴ سال گذشته با تمام تخریبی که این دولت و جریان حامی آن در مورد اصلاحطلبان انجام داده است. یعنی اینکه تفکرات احمدینژاد در بین مردم کوچکترین جایگاهی ندارد. و مردم حتی ۴ سال نیز دکتر را تحمل نکردهاند و کسی را انتخاب نمودهاند که ۸ سال بر مسند ریاست بوده است.
انتخابات خیلی جالبی خواهد بود البته امیدوارم بازندگان این انتخابات شکست را قبول کنند و به توجیهات عجیب روی نیاورند.
پاسخ به اين ديدگاه
kourosh Reply:
مهر ۲۹م, ۱۳۸۷ at ۸:۱۲ ب.ظ
khatamy pirooze bela monaze ast
پاسخ به اين ديدگاه
قادری Reply:
بهمن ۲۶م, ۱۳۸۷ at ۴:۳۴ ب.ظ
همین که میکید از آمدن سید نمی ترسید
یعنی ترس تمام وجوتونو گرفته
وعده ما سال آینده انبار نه ۲۰ نه ۲۲ فقط ۳۰
ان شاء الله
پاسخ به اين ديدگاه